Vrijwilliger administratieteam - Locatie Tarwewijk

We zoeken mensen die houden van ordenen van administratie, handig zijn met de computer (Excel) en iets willen betekenen voor wijkbewoners met schulden. Jij zorgt voor orde en overzicht en vindt het leuk om hierin een ander mee te nemen. Je ziet het zitten om door te groeien tot nieuwe coördinator van het administratieteam.

Waar:
Locatie Tarwewijk, Bas Jungeriusstraat 254 B Rotterdam.

Wat ga je doen:
Het administratieteam werkt ondersteunend aan het maatschappelijk spreekuur. Je brengt schulden van mensen in kaart en stelt een begroting op. Je leidt mensen toe naar schuldhulpverlening. Je kunt hierin de eerste maanden oplopen met een collega-vrijwilliger.

Wat kun je als vrijwilliger verwachten:
• Begeleiding en coaching
• Koppeling aan een kernvrijwilliger / professional
• De mogelijkheid om je begeleider / coach tussentijds te raadplegen
• Werken in een team van mensen die zich willen inzetten voor de wijk
• Het opdoen van waardevolle kennis en levenservaring, samenwerking in teamverband

Wat verwachten wij van een vrijwilliger:
• Commitment voor een bepaald aantal uren / duur / project
• Affiniteit met de doelgroep van House of Hope
• Respect voor verschillende culturele en religieuze achtergronden
• Het waarborgen van anonimiteit en geheimhouding
• Luisteren / aandacht hebben, inleven in anderen

Werktijden:
De werktijden zijn flexibel in te delen, wij zoeken een vrijwilliger die 3 halve-hele dagen per week wil investeren en commitment kan geven voor tenminste een jaar. Mocht je minder beschikbaar zijn, maar wel geïnteresseerd, schroom dan niet om ook contact te nemen!

Interesse:
Als u interesse heeft en u aan wilt melden of meer informatie wilt, kunt u contact opnemen met:
Annette Olugosi
010 215 06 63
annette.olugosi@houseofhope.nl

 

Bekijk de andere vacatures